Tricks

Status
Not open for further replies.

Claudiusx

BD.org Sicko
Staff member
Moderator
My beardie knows a few...




How to make a bowl of worms dissapear.
And how to empty my wallet!
:mrgreen:

I am not sure if you can teach them tricks, but I do believe they definitely learn to do a certain thing if they want something.

Whenever Naughtica wants out of her tank, She goes into the corner of her cool side and stares at me. If I ignore her she puts her hand on the glass and stays there. If I ignore that she goes berserk and DEMANDS to be let out haha.

-Brandon
 

drgnfly2265

Sub-Adult Member
I had Yaddle do a trick at Petsupermarkets best trick contest a couple of months ago. She was up against 5 dogs, lol. When it was her turn, I sat her on the table they had, told everyone to look at her and then I said "ready? ok, go! Starring contest!". Everyone laughed. We didn't win but we had a great time :wink:
 

Isis

Member
claudiusx":dnl4epqc said:
My beardie knows a few...




How to make a bowl of worms dissapear.
And how to empty my wallet!
:mrgreen:

I am not sure if you can teach them tricks, but I do believe they definitely learn to do a certain thing if they want something.

Whenever Naughtica wants out of her tank, She goes into the corner of her cool side and stares at me. If I ignore her she puts her hand on the glass and stays there. If I ignore that she goes berserk and DEMANDS to be let out haha.

-Brandon
Charlie does this as well, when he wants to come out. Looks like he's dancing up at the glass, but then makes all the glass smeary and I have to clean the glass :x
 

Pixall

Sub-Adult Member
drgnfly2265":28gr6nf7 said:
I had Yaddle do a trick at Petsupermarkets best trick contest a couple of months ago. She was up against 5 dogs, lol. When it was her turn, I sat her on the table they had, told everyone to look at her and then I said "ready? ok, go! Starring contest!". Everyone laughed. We didn't win but we had a great time :wink:
:lol: Amazing.
 

drgnfly2265

Sub-Adult Member
Pixall":2lcvsdqq said:
drgnfly2265":2lcvsdqq said:
I had Yaddle do a trick at Petsupermarkets best trick contest a couple of months ago. She was up against 5 dogs, lol. When it was her turn, I sat her on the table they had, told everyone to look at her and then I said "ready? ok, go! Starring contest!". Everyone laughed. We didn't win but we had a great time :wink:
:lol: Amazing.
:wink:
 

JessLC

Hatchling Member
claudiusx":2su4xcwe said:
I am not sure if you can teach them tricks, but I do believe they definitely learn to do a certain thing if they want something.

Whenever Naughtica wants out of her tank, She goes into the corner of her cool side and stares at me. If I ignore her she puts her hand on the glass and stays there. If I ignore that she goes berserk and DEMANDS to be let out haha.

-Brandon

I always make Pepper's salad before i give her her worms and dubia.. she does almost the same thing when she's hungry lol. she runs over to the bowl.. climbs in it, and then darts to back to stare at me like "WTF i don't wanna eat this crap!" and gives me the death stare until she sees me get her dubia ready. And she attacks the glass when she sees I am getting her worms ready too.. she goes crazy for those. :blob5:

They definitely learn how to get what they want, that's for sure. XD
 
Status
Not open for further replies.

Members online

Latest resources

Latest profile posts

I just set Swordtail's timer for his bath and paused it so I could actually fill his soaking bowl up and he crawled over my phone and canceled the timer 🤣
Mirage came out of brumation on April 26. He was doing great. On May 2 he started acting funny. We just redid his tank, and he keeps going into one of his hides. He just lays there. He shows no intrest in food. HELP!
is tape safe for fixing something in my leopard geckos hide?
Day 3 of brumation. It's a struggle. I really miss my little guy. 😔
Mirage entered brumation yesterday, I'm gonna miss hanging out with my little guy.

Forum statistics

Threads
156,301
Messages
1,259,913
Members
76,171
Latest member
JGFill
Top Bottom